Hemkomsten!

Jo då! Nog var det misshandel på hög nivå alltid men efter att husse våldfört sig på oss så fick han förmodligen väldigt dåligt samvete. Godis och boll att leka med......Men Två bollar???? Och en av dom till krypet!!!!?????


Men har han glömt bort att alla bollar är mina bollar? Jag insåg att jag fick ta i tu med problemet själv för husse verkade inte alls förstå mina protester.

Kan ni fatta hur det kommer sig att det blir sånt liv när man bara utnyttjar sina rättigheter???? Spånet slängde långa blickar efter mig när jag myste lite med "hennes" boll, men insåg sina begränsningar och försökte ingenting.

Men kan ju aldrig vara för säker så det var bara att hålla full bevakning på det som är mitt i vilopauserna.
Som vanligt kom ju glädjedödaren husse med en massa kommentarer rörande mitt sätt att förnöja mig på spånets bekostnad så jag insåg att det fanns bara en lösning på problemet........

Man fick väl låta "hennes" boll upphöra att vara boll..........I och med det så blev den ju automatiskt hennes till slut...He He He....!!!!!! Mig lurar man inte......

Efter ett beslut värdigt Kung Salomon så hoppade jag upp i stolen och tittade förnöjt på när krypet försökte rulla sin fd boll. Åhhhh Herre gud vad jag är duktig på att roa mig.........

Jag måste nog skaffa mig en fästman så att såna värdefulla gener och egenskaper som jag besitter inte går förlorade.......Tänk vad jag, tillsammans med en massa avkommor, skulle kunna åstadkomma.........Bäva månne världen! Snart tar bulldogarna över! Tänk vad mysigt att ha en egen liten hushusse som lyder minsta vink och som kan låsas in när han blir för jobbig.....Som kommer med mat när man är hungrig och bygger om duschen till matförråd.........Nu skall jag ligga och klura ut lite väldigt bra regler som skall gälla när den underbara tiden kommer.....
Ha en bra dag. Det skall JAG ha!

Kommentarer
Postat av: eva

Stina du e ju för söt, skönt att du kommit hem så det blir lite uppdateringar i bloggen =D kommer ut till er om ett tag kram på er

2009-04-19 @ 09:59:03
URL: http://misssweetsunshine.blogg.se/
Postat av: Agathon

hallå!Där är ni igen!Nu kan vi trakka er i massor!

2009-04-19 @ 16:16:15
URL: http://www.agathon.cybersite.se
Postat av: Sandra

Jag lovar att den dan stina får valpar då kan jag ta hand om allaihopa även om de är lika galna! =) tanken får mig att rysa lite men det är mest positivt!!!!



Ha en underbar dag!

//tant Sandra

2009-04-21 @ 19:01:00
URL: http://sassla.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0