Ankomsten

Jag där satt jag så och skulle sitta av ett straff för ett brott som jag inte ens kom ihåg att jag gjort. Jag är ju en så ansvarskännande liten glädjespridare som inte gör så många flugor förnär. Från start så insåg jag att den status som ledare från förra året, som jag hade, inte var som den skulle och det kändes rätt att ligga lite lågt i början. Spånet sprang ju genast runt med ett stort leende och bara gjorde sig till den lilla smilfinken........ Snart så hittade jag en jämlike i sätt och uppfinningsrikedom, nämligen en st:Bernard. Vi diskuterade hela natten om hur allt fungerade och hur man skulle fixa extra matransoner m.m. Det visade sig vara en mycket givande kontakt. Jag lyckades på en gång fixa extra förtäring och i ett svagt ögonblick så visade jag även Kia hur man gjorde. Husse hade nämligen noga beskrivit vilken svältnivå vi skulle ligga på. Men där fick han tji!
Efter ett par dagar så var jag åter herre på täppan men jag har fått strida för det hela tiden och visst har det kostat på för både spånet och mig i form av diverse blesyrer och åthutningar från fångvaktaren men det var det värt. Det kostar att ligga på topp.......;-) Mig kallade dom för Bulldozern men jag vet inte varför? Jag bara var lite bestämd ibland och lät inga småkryp stå i vägen när jag hade lite bråttom. Det var så kul att se när de andra flög omkring så där....He He!!!!!!

Jag skall berätta lite mer senare men inte allt för då kommer husse att få slag.......

Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0