Samma lunk som före!

Nu börjar det redan gå slentrian i vardagen. Maten kommer sällan och när den kommer så är det bara lite i botten. Och tiderna för servering är oanpassade till mitt sätt att leva. Jag tvingas om och om igen att påminna husse om att tiden dragit över hungertimmen/timmarna.

Trots att man stirrade intensivt på honom så verkade han inte förstå.

Jag skällde och studsade runt som en galning utan att få gehör.........

Jag blev alldeles utmattad av hunger och frustration. Husse bara stirrade kallt på mig och sa nå´t om att jag kanske skulle söka för det där. JAG!!?? Det är ju jag som är normalt hungrig och det är han som är onormalt envis.

Jag gav honom det "onda" ögat och försökte få honom att ge med sig. Och tror ni att det gick bra? Nejdå! Han och matte gick in i TV-Rummet och började smaska själva utan en tanke på små lagom söta bullisar som hade ett stort näringsbehov för att inte självdö.

Nu börjar jag att förstå vad "skådebröd" innebär. = Titta och dö av hunger!

Är detta är tacken för allt som jag gör för det här hemmet? Håller ordning och underhåller....... Jag funderar på att sluta med mitt engagemang och bara bry mig om mig själv. Snart är det slut på mina aktiveringsaktioner......!
Mvh
En mycket sur Stina

Kommentarer
Postat av: sandra

Nej men Stina du är ju bara för goo, så vacker är du också! Tänkte kolla om Ni ska på utställningen i helgen på rocklunda?

Kram på Er!

2009-04-23 @ 09:19:57
URL: http://sassla.blogspot.com
Postat av: Stina

Nej det skall vi inte! Husse har glömt att anmäla mig som tur är. Och snart har han glömt att anmäla mig till bulldogsspecialen också....:-) Jag är väldigt lycklig för det.......

2009-04-25 @ 07:07:46
URL: http://igelsta.blogg.se/
Postat av: Agathon

Jaså då ses man på specialen.Fast jag skall inte dansa i ringen.Bara min lilla baby till lillasyster.Jag bidrar med annat skojsigt för jag skall följa med och titta i alla fall!kanske tror Husse att det är en miss"-tävling"Där alla skall se ut som morötter.Men nej,päronformer skall vi ha!!!

2009-04-26 @ 16:17:30
URL: http://www.agathon.cybersite.se
Postat av: sandra

Hej! såg bilderna som låg på www.skeb.se som ni lagt in, gud vad söta! :)

2009-04-28 @ 14:27:23
URL: http://sassla.blogspot.com
Postat av: Knoddas

Stina, kära Stina - du måste börja tänka positivt!!! Lura din gamling! Se möjligheten i Alingsås - som en möjlighet att få sätta både Hussen och alla andra, utom mig förstås, på det nedersta steget! vi fixar oss våra värdiga piedestaler att sitta å blicka ner på de andra kreti & pleti jyckarna... sen kan 2-beningarna få kämpa , ångra att de tvingade med oss på utflykt...he, he...

2009-05-07 @ 10:41:37
URL: http://www.me-knodden.com
Postat av: sandra

Nu tycker jag att det var länge sen du skrev stina! :P



Titta vad jag hittade för sötnosar, sök på bilder på google:

lancashire heeler

:)

2009-05-07 @ 11:56:40
URL: http://sassla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0