I´m back!

Hej ni tappra som inte gett upp. Jag och husse har haft olika meningar när det gäller min uppgift att fortsätta med mina kurser i hur man bäst sätter pli på en lagom korkad liten husse. Men nu har han lämnat datorn på och i lagom skrivhöjd så här kommer det lite nyheter från mig.

"Ipren" och jag har haft det jätteroligt i sommar.

Vi har dessutom fått en ny kompis (troligen nära släkt med Ipren)

Kul grej som tror att den kan stå i vägen när jag har bråttom.....Men inte då!

Men numera så är Ipren lite krasslig och husse säger att han är död, mördad till och med... jag har inte förstått hur det kunde hända... Han har ju bara lekt lite med mig! Och nu plötsligt död!!!!!!! Det är riktigt tragiskt och jag försöker hela tiden att återuppliva honom med diverse uppmuntrande bett och omkringsläpning i häckarna.



Och vi som hade så roligt ihop......

Kommentarer
Postat av: eva

haha äntligen ett nytt inlägg <3 fortsätt så nu så vi som inte har något liv har något att läsa =P

2009-08-08 @ 19:14:23
URL: http://misssweetsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0