Okay! Nu kör vi.......!

Här händer det som vanligt en massa konstiga saker. Husse har skrutit över sin fina fiskdamm som han hade gjort alldeles själv. (Vad duktig han är!) Nu har han plötsligt börjat riva alltihop igen......? Vad är meningen med detta?

När jag var uppe på den där kullen med en liten bäck och en massa blommor och sån´t krafs så var det ett fasligt liv. Men han får tydligen göra precis som han vill.... Det ser ut som om det har varit krig på tomten. Själv så tänkte jag bara hjälpa till och började rycka småträd och blommor från kullen men då blev det liv igen. dom skulle tydligen flytta till något annat ställe. OCH?????   Det kunde väl jag fixa  ?? Men inte då!
Jag insåg att min hjälp inte var önskvärd så jag låg och betraktade vansinnet från lite håll.

Mitt i allting så kastade sig husse i bilen och var borta i flera dagar. Det visade sig att han varit och hälsat på andra bullar! Räcker det inte med mig? Och inte nog med det.... Dom hade en vattenskål som var stor som ett hav också.

Jag undrar om den lille trögsinte mannen tänker göra en lika stor hos oss efter att kullen är bortgrävd.......

Kommentarer
Postat av: Malla

Hahaha.... men titta där ja.... en så fin randig flicka i din blogg Stina....Yes de har en stort hav till vattenskål... Och nu är den ääääännu större kan jag tala om.. störtregn igår o lite mindre regn idag har gjort vattenskålen eeeeenorm... Härliga tider då Stina "is back"!!!!!!!!!!

2009-08-10 @ 19:46:55
URL: http://maggsmaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0