Överklagande!

Jag har nu överklagat beslutet från tidigare och förberett mig ordentligt innan den, av mig planerade, förhandlingen. Husse har fått nya sandaler inför den planerade "förnyelsetrippen" som han kallar det. Han menar naturligtvis att han skall åka och få vägledning i ämnet: Hur man behandlar en lagom smärt och vänlig liten älskling (MIG) på bästa sätt så att hon trivs. Dessa sandaler behöver naturligtvis tuggas in så att han kommer ihåg mig hela resan..... Det skall jag jag fixa snarast. Jag har redan flyttat runt dom ett par varv runt huset för att liksom pröva hur balanserade de är innan själva åtgärden sätts in. Han kom då på mig med detta så någon direkt överaskning lär det inte bli kanske, men resultatet kommer att bli lika bra för det!
Sedan så har jag tuffsat till spånet när inte husse såg på så att hon nu är lika övertygad nu som jag om att oskuldens ansikte är det samma som mitt. Jag har ett par pyssel till som skall genomföras innan jag är klar.

Jag återkommer strax.....

Stina

Kommentarer
Postat av: Sarie

Hej Stina



OM det skulle vara så att du kommer åt en dator där på borthyrningsstället och kan kika in på din blogg, vill jag ge dig ett varningens ord!



Bered dig och Kia på en chock, en hiskelig förändring när hussen kommer för att hämta er! Han kommer nämligen att vara brun, chokladbrun!!! Och nej, han är inte på nån dyr klinik och förvandlar sig till en färgad person utan detta beror enbart på ihärdigt pressande i olika solstolar i THAILAND! Du FÅR hugga honom lite lätt nånstans där det känns för det är ett oerhört svek inte bara mot en Stina utan också fosterlandet att avvika på detta vis och sedan dyka upp igen som om inget hänt!!!



Hoppas du hinner se denna varning innan hussen dyker upp så att du inte misstar honom för inkräktare och hugger hårt där det känns...han delar ju trots allt ut mat lite då coh då även om han är snål....



/Sarie & din beredskapsfamilj i Södertälje

2009-03-27 @ 17:09:14
URL: http://www.heavybulls.com
Postat av: Agathon

Ahaaa,du får uppvakting utanför hemmet!Då förstår vi att det blir svårt att uppdatera.Typiskt en Husse att bara dra utan att ställa fram datastolen så att man når upp till tangetbordet!!!Fy skäms!

2009-04-09 @ 18:58:04
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0