Nu är det lite upprört här!

Husse kom inrusande och gastade någonting om "Franska Bulldogsklubben" och blivande medlemmskap....Han sa att jag hade svikit saken och att jag inte skulle få följa med på bulldogspecialen...????? Det är ju för sjutton jag som är Bulldogsspecialen.... Ingen bulldog är så speciell som jag.
Han hade tydligen hittat en massa spår efter någon som smaskat på lite sniglar och genast tagit för givet att det skulle vara jag..!!!! Vad jag kan påminna mig så lämnade jag inga spår efter mig och det är fult att beskylla någon för nå´t som man inte är säker på att denne någon har gjort sig skyldig till....Eller hur?? Jag påtalade detta med ett par skarpa skall och lite småbett samt ett par helt oskyldiga ögon som tittade på den lilla svagsinte gubben så han skulle förstå att min oskuld var oantstlig. Men tror ni inte att han hittade lite snigelskal i rumpan på mig som fastnat på väg ut. Hmmmmm! Lite avslöjad kände jag ju mig men det är ju inte konstigt att man förser sig med den föda som finns att tillgå då gubben inte ens kan ge mig mat så att jag kan behålla livhanken.....


Snart kommer jag att berätta när vi var på bulldogsträff. Som vanligt förstörd av husse..........:-(((((

/Stina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Stina ditt lilla snigel-monster! Hahaha,, vill du veta en hemlighet, jag har för mig att Claes också tycker om sniglar ;) Nästa gång detta händer så har du en håll hake på honom!

2009-05-08 @ 08:26:24
URL: http://sassla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0